Friday, December 18, 2009

Hmm, what I gonna write for today..

I have to write something or that Aziz guy will kick my ass. Damn him. Haha! Nothing special today. Today is my off day actually. I just spent the last 4 hours for sleeping (after Subuh prayer of course).

Then, watching Keroro Gunso, my favorite anime for now! I love all the stupid jokes in the anime. And all the characters are very cute and funny too. I like Tamama the most because of his dual-personality character. You guys should try watch this anime. Just search it in You Tube and you guys will find tonnes of episodes there.




Okay, I gonna continue downloading this anime. I already watched till episode #119. Downloaded till episode #125. The anime is still ongoing and the latest release is episode #210++.

7 comments:

HamiWeeRAĆ© @ Wee said...

cet. ko nih. tamama tu aku punyer ok! btw, ko donlod ktne??? sila bagitau aku dgn cptnyer! sejak veoh dh banned malaysia dulu, aku dh mmg xdonlod da keroro. aku ade smpi ep80+ jer~ woooooooooo~ (TT__TT)
sila bgtau aku!!!! cepat2!!

Ir A.Aziz said...

@ wee - mau tau ka? mau tau ka? jeng jeng jeng...













kat www.animestash.info.
pastu ko "Browse Anime", search "by name", cari ar "Keroro Gunso". Tapi kat situ ada sampai ep 130++ jer. Yg lain2 tak tau mana pergi..

Ir A.Aziz said...

@ wee - btw, aku tgh enjoy satu OST dia ih "Keroro_Gunsou_-_PEKOPON_Shinryaku_Ondo". Best plak dgr. Nak tau kat mana aku donlod OST? sila tny. sila tny. HAhaha!

HamiWeeRAĆ© @ Wee said...

bweekkkkkk!!! aku dah ade sume OST dia OK!! menyampah! eh apesal lagu pekopon shinryaku ondo tu jugak yg ko suke?? aku penah wat ringtone aku lagu tu yer~ tapi dah lame brzaman daa~~ hahahahaa~ (~~p)v so xheranpon~
eiiii mmg nk kene luku ko nih!! dah2!! jgn suke keroro lg dah!!
(fuh~ emosi sggh! haha!)

HamiWeeRAĆ© @ Wee said...

ah btw.. aku nk brlagak lg ni dgn ko! aku siap hafal n bole joget2 lagi dgr lagu pekopon shinryaku ondo tu tau x!!! hahahahahahaaa~ padan muke ko!

Ir A.Aziz said...

@ wee - bapak hebat ko. eleh, aku dah ada sumer 21 ost dia. dah abes dgr dah pon.

weh, kecewa la, ep 130 ke atas susah nak carik sbb anime tuh dah dilicensedkan. X byk episode yg pas tuh diuploadkan. Nih yg aku nak beli koleksi dvd dia nih.

Hmm, btw, aku dah ada collection dvd dia sampai ep 87. 3 boxes. mau cari lagi dvd box yg lain. kasi ko panas~~ Lalalala~

Ir A.Aziz said...

@ wee - aku suka lagu2 ondo ar. lagu2 jepun classic. best2!

 
design by suckmylolly.com